Inspiration.

Jag har inte riktigt haft sa mycket inspiration till att skriva. Om nagra dagar flyttar jag in till lagenheten vilket ska bli valdigt skont :). Jobbet pa Steresonic var grymt, nar vi kom dit hittade dom daremot inte mig i systemet men sen kom nagon erfaren tjej och styrde upp det. Det var otroligt mycket folk och otroligt varmt, en jattestor konsert med mana artister och jag var barmade tillsammans med massa andra harliga manniskor. Snart ar det jul igen och mina andra jul och nyar i Australien. Jag saknar familjen nu till jul, alla vanner, snon, kylan, att ga ut i snon med mina palsskor och jeans och varma klader. Men snart sa kommer jag hem :) , ska strax boka mina biljetter ska bli otroligt roligt.

Hur ar det hemma?



I love you.


Kommentarer
Postat av: Monis

Åh, vad vi längtar till du kommer hem<3<3. Hemma är kallt, snöigt och väldigt rörigt på mellanplanet men det går framåt med köket för varje dag. Puss mamma

2010-12-11 @ 12:25:19
Postat av: Barbro Coldenberg

Ha en riktigt GOD JUL önskar morfar o hans fru!

2010-12-24 @ 11:37:14
URL: http://www.barcols.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0