Back..

Nu ar jag tillbaka ute i Jandakot igen. Efter helt otroligt roliga nio dagar i Cottesloe, men konstant alkoholdrickande och lite strandhang men det har inte varit sa soligt. Bara tva dagar. Annars har vi gjort manga olika drinkinggame och bara haft valdigt roligt, valdigt nice manniskor dar. Kommer aka tillbaka dit manga ganger nar jag har hittat nastans att bo :). Pa torsdag vill dom att jag ska komma tillbaka for nagra killar ska prova och gora sina egna isbjornsdrinkar haha, sa dom vill ha svenskar dar och se vilken drink som smakar bast sen ska vi gora kottbullar och potatismos. Far se om jag har mojlighet att aka dit :). Ar valdigt valdigt trott nu har inte sovit mycket alls, sa nu ska jag titta pa tv och sova lite och forsoka hitta en unit, jobb har jag redan fatt flera men har inte kunnat ta nagot annu forran jag vet vart jag ska bo. Hur ar allt hemma?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0