...

Ar en konstig men anda bra kansla att vara tillbaka pa Obb i Cottesloe, ska bara stanna har i en vecka eller nat, forsta dagen nar jag kommer traffar jag jack och dave och simon och dricker massa drinker i baren bredvid, shot, vin, ol alldeles for mycket mix sen var alla nerre pa stranden precis som det var nar vi var har forut, valdigt bra kvall :D. Kanns annorlunda med helt nytt folk men det ar roligt. Dock ar dom i mitt rum valdigt trakiga och sover fran 8 pa kvallen sa jag vacker dom nar jag kommer hem pa natten vilket dom inte ar sa nojda med, haha! Igar kom Norah hit en tysk tjej sa vi var ute och drack lite ol och pratade. Skulle ga till stranden idag men det ar inte sa soligt idag sa far se vad jag ska hitta pa :). Kul att sa manga kommenterar nu :D Saknar er alla.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0