.

Halloj! Nu har jag lagt upp nagra bilder pa den har datorn anda, hade inget att gora och det ar 38 grader ute idag och ingen pool har i narheten sa det ar for varmt for att vara ute. Saknar Cottesloe och Obb kommer att aka dit snart igen och traffa alla underbara manniskor som jag traffade dar :). Jag tog med mig min kamera dit och tankte hela tiden innan jag akte att jag skulle ta med min laddare men det gjorde jag inte anda, sa mitt batteri tog slut efter ungefar en dag, vilket inte var sa kul for jag hade sa mycket roligt att fota, bland annat forsta kvallen nar jag kom dit och Jack blev valdigt onykter och nagot hander med honom som ingen riktigt kommer ihag, men jag vaknar med ett sms fran honom nastan morgon dar han sager att han har flera sar och bloder i ansiktet och har ont och fragar vad som hande honom kvallen innan, ja var dock inte med honom hela natten sa jag vet inte heller. Men har ar nagra underbara som jag traffade dar, ska ta massa mer bilder nasta gang jag aker dit. :) 


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0