!

Haha lordagen var rolig, det basta var att jag inte tyckte om min outfit sa mycket men flera som var dar fragade vart jag had kopt det jag hade pa mig, sa det var lite kul. Vi kom hem atta pa morgonen och jag sov i stort sett hela dagen. Nu sa hon som lanat ut datorn till mig att jag ha den tills jag har nan annan att anvanda sa det ar valdigt snallt av henne for jag kanner knappt henne. Sa det blir inge skype for min del men ni kan alltid ringa eller smsa. Kan inte lagga upp bilder heller for jag vill inte ladda upp saker pa hennes dator, vill verkligen inte forstorden nu heller :) , kan bara lagga upp bilder som jag redan har pa bloggen.







Freddie jag och Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0