Glad.

Jag borjar fa mer och mer jobb for event nu vilket at valdigt roligt, det ar sa roligt att jobba med. Alltid olika jobb, olika platser, nya event, nytt folk. Pa sondag ska jag borja med mitt forsta jobb pa Steresonic en stor festival har, ska jobba som bartender hela dagen och kvallen vilket ska bli superroligt, och nasta stora event ar Guns Roses vilket ocksa ska bli jatteroligt. Nu maste jag bara fixa klader och skor sa ar allt klart :D. Fodelsedagsfesten var rolig drack massa goda drinkar. Langtar ocksa hem till snon mycket nu :).


Kommentarer
Postat av: Glenn

Låter bra, fixa någon bra lägenhet. Sen måste du fixa din fot. Massor med kramar från din egen pappa.

2010-11-23 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0