Hello!

Regnet oser ner utanfor fonstret pa hostelt och jag ar trott. Jag har ett rum dar alla tjejer gar och lagger sig vid 7-8 pa kvallen och jag kanske runt 2-3, och dom vaknar en efter en varje timme fran sex till tio pa morgonen och dom drar gardinerna upp och ner hela tiden lampan av och pa och later mer an jag trodde det var mojligt for en person att gora, skulle foredra att ha ett zoo i mitt rum och formodligen sova battre for nu sover jag knappt alls, men det ar okej. Alla andra ar toppen har valdigt roligt har dock ar det inge bra vader har bara varit soligt en dag sen jag kom hit och idag regnar det massor. Det finns inte sa mycket att gora nu nar det regnar forutom att dricka ol :). Pa lordag aker jag tillbaka till flygplatsen igen. Haromdagen fick jag ett jobb i baren pa Guns n Roses stora konsert har i Perth sa det ska bli valdigt roligt, efter det kan ag forhoppningsvis jobba pa manga andra event och kan hitta nagon fin lagenhet att bo i. Har hort att det snoar hemma nu, mysigt. Gor en snogubbe for mig :).

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0