Mat.

Haller pa att laga middag, biffar med feta ost :) skulle akt till Cottesloe idag och bott dar ett tag men aker inte dit forran pa fredag :). Tanker pa dig pappa nar jag lagar biffar, dom som du gor ar sa goda. Forsoker att inte oroa mig allfor mycket over att jag faktiskt har en stor harig spindel har inne men det ar inte latt, tittar precis overallt hela tiden, inte nog med att jag maste sova tillsammans med den igen ocksa, herregud. Jag ar ganska sa radd faktiskt. Vad gor ni dar hemma? Nagot kul? :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: frida

Oh my gosh. Spindel? Hårig? Yikes. Den är säkert räddare för dig än vad du är för den, men ändå. Gross.



Ska bli roligt att se varu hade på dig på halloween!



Hoppas att du har det fint!

2010-11-04 @ 10:16:56
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ja vet tror du inte jag sa mega radd hehe, ja jag vet mende kommer dock droja lite sotnos, for jag har ingen dator har lanat den har av hon som ager stugorna vi bor i nu :P kanner inte ens henne sa vill absolut inte ladda upp saker kanske kan gora det nar jag bor i cottesloe nu nasta vecka :) .

Hur mar du? :)



Puss

2010-11-04 @ 12:22:58
Postat av: Glenn

Här har kommit 1 dm snö idag, snöstrom hela eftermiddan...suck..Tur man har Egypten om två veckor. Har renoverat gästrummet nere, kommer att bli jättefint. Du får sova där när du kommer hem, alldeles snart eller????

2010-11-09 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0