Tomorrow.

Imorgon ska jag pa fodelsedagsfest sa jag var och shoppade klader och presenter igar, jag har trottnat ganska mycket pa shopping. Att trangas med folk, barn som skriker, sta och vanta i provrum. Men igar var en bra dag fantastisk shopping dag, solen sken, inte for mycket folk, och den forsta butiken jag gick in i hittade jag tre klannigar, tva svarta festklanningar och en beachdress och ett linne ocksa sa jag var nojd. Kopte en massa produkter fran Bodyshop till min kompis som fyller ar.







Kladerna gor sig inte sa jattebra pa bilderna.


Kommentarer
Postat av: Glenn

Riktigt bra val Jossan, skickade över lite förslag på resor till dig på FB. Finns inget bra förrän en bit in i februari, men du behöver nog boka snart.

Kramar från Väsby

2010-11-19 @ 17:50:34
Postat av: Josephine

Tack pappa, far se vilken av de svarta jag valjer ikvall :).

Ah okej jag ska kolla upp vad jag kan hitta i veckan. :) Okej. :D Ha en jattebra helg.



Kramar

2010-11-20 @ 05:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0