.

Jag har varit och ledig overallt efter en dress idag for jag ska pa halloween fest imorgon, men det fanns inga bra affarer alls har runtomkring haha, sa jag blev tvungen att kopa en inte sa nice haxdrakt. Den gic ner till fotterna men jag har klippt den kort nu och det kanske ser okej ut till hoga klackar, far se imorgon :). Ska lagga upp bilder senare sa ni far se. Jag gillade min polisdrakt som jag hade pa min och Sophie maskerad, men dom har inget liknande har, bara trakiga saker:P. Ivarjefall vad jag kan hitta.

                                                                           Kul. Litegrann


Fraga mig inte vad Elin gor :)


Jag saknar dig Sophie


Kommentarer
Postat av: Glenn

Det blir säkert jättebra, vi väntar på bilder. Ha det så kul..

2010-10-30 @ 07:41:49
Postat av: frida

Väntar med spänning. Hoppas att du hade trevligt, och att dina fötter mår lite bättre!

2010-11-01 @ 09:07:36
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Josephine

Kul att du laser Frida, kanske koper en liten dator i veckan sa jag kan forsatta blogga for den jag anvant innan ar helt trasig nu :/. Saknar dig sa mycket sotnos, din blogg ar superbra. Hur gar det med kursen?

2010-11-01 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0