Hallo!

Nu ska jag borja anvanda bloggen igen, alla vill att jag ska lgga upp mer bilder men jag orkar inte gora det pa facebook. Och Freddie nu kan du ga in och lasa ocksa haha! Jag ar tillbaka i Perth nu och ska forsoka hitta ett jobb har, Mick flyger helikopter som vanligt och jag har hittat en jattejattenice lagenhet far se om vi far den, valdigt dyr men valdigt fin. For ovrigt borjar det bli sommar har snart i december blir det varmare, och jag ska forhoppningsvis aka in till Uluru med sota Alana nar vi har tid bada tva hon bor ju i Cairns och jobbar dar sa far se vad som hander :D.

Har ar en bild pa mig Alana och hennes pojkvan, nar vi hyrde bat en dag i Cairns








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0