Hej!

Godmorgon, har hort att det ar mycket sno hema, jag langtar sa mycket efter sno och att aka skidor, ni borde vara glada :D. Ska ivarjefall lagga upp lite bilder fran Monkey Mia fran nar vi var pa roadtrip fran Perth till Broome, sa manga har klagat pa att jag inte lagger upp nagra bilder pa facebook men det tar san tid for jag kan bara ta en i taget sa jag gor det nar jag kommer hem istallet, men nu far ni vakna till lite fina bilder pa delfiner, dom valde ut nagra varje gang som fick mata dom och det fick jag. :) Dom bilderna som jag lagger upp nu ar fran April sa det ar ganska gamla bilder :).








 Sa fint vatten









Dom simmade jattenara dar alla stod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0