Tatuering?

Hjalp tack!

Jag vill formodligen gora en tatuering, har funderat pa det ett tag nu och jag har nog bestamt mig, vi fick hem lite Hennapuder for att testa om jag skulle gilla min tatuering och bara ha en prov i tre mander, men det blev bara gult sa det gick inge bra. Jag har funderat pa att gora en "Coldenberg" tatuering precis ovanfor byxkanten pa hoger sida med en liten text. Kanske atta eller tio cm bred. Vad tycker ni? Frida sotnos om du laser min blogg, jag skulle vilja att du gjorde min tatuering :). 

Vad tycker ni? Kommentera garna om ni gillar det eller inte. Vill ha lite tips.


Puss

               

Kommentarer
Postat av: frida

Wraff! Babes. Klart att jag hjälper dig med tatueringen! Vi får hitta ett typsnitt du gillar. Har massor här hemma. Om du orkar vänta så kan vi kolla på det om du kommer hem över jul!



Puss!

2010-11-01 @ 09:06:36
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0