Usch!

Jag har just insett hur mycket jag hatar shoppingcenter, for mycket folk, for mycket skrikande barn, usch. Kom tyvarr inte hem med sa mycket saker idag, men kopte en klanning fran dig pappa ivarjefall du far se en bild pa den :). Behovde ha ett par vanliga skor ocksa nar mina fotter borjar bli lite battre sa jag kan ha skor pa mig men jag orkade inte ens det. Men en bra sak att att dom ringde mig fran ett event foretag och vill att jag borjar jobba pa alla slags event runt om, mest i baren sa det ar kul ska traffa dom imorgon, det ar precis vad jag vill gora ocksa for jag vill inte jobba varje dag.







Har ar klaningen ivarjefall. :)      


Kommentarer
Postat av: Monis

Den var fin, riktig Josseklänning tycker jag. Kul med jobbet - håller tummarna att du får jobbet du önskar.puss

2010-10-25 @ 16:34:37
Postat av: Monis

Den var fin, riktig Josseklänning tycker jag. Kul med jobbet - håller tummarna att du får jobbet du önskar.puss

2010-10-25 @ 16:35:48
Postat av: Glenn

Typisk Josse, den var fin.

2010-10-30 @ 07:35:03
Postat av: Josephine Coldenberg

Hehe :)

2010-10-30 @ 08:54:17
URL: http://awesomedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0