Yes!

YEs jag fick eventjobbet, blev en lang dag igar, med massa papper att fylla i och dom gav mig ett nytt alkohol test, men jag klaradet det mesta av det. Dom har jatte mycket event job nu fram till januari, och dom vill att jag kommer inte pa torsdag igen pa en kort forelasning och att jag ska fixa svarta klader och skor och vit skjorta. Jag kommer nog fraga om jag kan gora allt det senare, eftersom jag maste ta taxi overallt jag aker och vad jag an gor for tillfallet, men jag vill verkligen jobba med event, sa jag ska fraga om jag kan komma tillbaka om en eller tva veckor och gora det nar vi har hittat nanstans att bo nara city. Far se vad dom sager men jag fick jobber hur som helst om jag vill. :) Hur mar ni i Sverige, fortfarande sno?

Kommentarer
Postat av: Glenn

Kul, grattis dset passar dig perfekt. Du måste väl se till att få den andra tån fixad också. Antar att du inte kan jobba i flip flop. Hare bra, kram pappa

2010-10-30 @ 07:37:00
Postat av: lovisa

GodmorgoN:)

2010-10-30 @ 08:45:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0